cintaku milik ALLAH
Everything Change
Friday, January 11, 2013 | 7:50 PM | 0 comments
Aku percaya yang sesuatu berlaku ada hikmah disebaliknya . Aku percaya apa yang dia buat untuk kebaikan bersama . Tapi apa yang diungkap hanya untuk meluahkan rasa di hati yag terpendam lamanya .... Aku mulai rasa keliru, rasa buntu dan hilang arah . Adakah aku hanya menggangu dan menambah beban untuk dia .

Aku seorag perempuan yang mempunyai perasaan sama seperti orang lain . Sesedar aku, sesuatu yang kita taknak terjadi dekat kita, pasti akan berlaku . ku akui dan kini aku sedang melalui ~ Mungkin itu hanya perasaan aku sahaja . Tapi, apa yang berlaku aku rasa ia benar-benar bukan satu perasaan yang banyak kemungkinan bahkan satu perasaan yang berakhirnya dengan satu jawapan dan noktah .

Apa yang aku rasai sebelum ni, telah pun berlaku . ''saya pasti, tahun depan mesti awak buzy da tak akan ada sedikit masa untuk melayan saya . dan saya yakin awak akan abaikan saya '' Kini ia benar2 terjadiiiii ..... yang dulunya hanya lah satu jangkaan ~

Setiap masa aku kena paham dia . Setiap masa aku kena sabar . cukup tidak adil bagi aku jika aku terus terusan mengalah ... dan sering disalahkan apabila sesekali memberontak . salah ke aku ? Biarlah perasaan ini aku simpan dan meluahkan hanya di blog ni ....

dear you : Kadang-kadang awak kena fikir perasaan saya .
                Awak kena fikir apa masalah yang saya lalui .
                Saya nak awak yang duluuuuuuu .......

Older Post


Cutie Sweetie Girl
assalamualaikum
i'm shiqin
already 16 y/o
forget the past start it back !

Say Your Word
Letak code cbox


Thank To Them

Template : Gadis suka makan
Sources : ????
Header : Gadis